2012. április 3., kedd

Málna (Red raspberry) ♥:)

Találtam ma egy nagyon jó képet, és egyből ráhangolódtam a málnára.
Igazából mindig is szerettem de még soha nem néztem utána az eredetének, történetének. Ma viszont kedvet kaptam hozzá és keresgéltem egy kicsit az interneten... És láss csodát, találtam is érdekességet, amit most veletek is megosztok:)



A málna (Rubus idaeus), magyar népies neve a boldogasszony csipkéje.
Ez az egyik legrégebbi bogyós gyümölcs. Már a kőkorszakban ismert volt. Közép- és Észak- Európában, valamint Észak- Amerikában a málnát már az ókorban gyógynövényként használták. Értékes anyagokat tartalmaz, pl. cukrot, gyümölcssavat, pekint, ásványi anyagokat (kálcium, foszfor, kálium), valamint A provitamint, B1, B2 és C vitamint.


    És a kép amit találtam hozzá:

Szerintem nagyon szép a kép, és valóban érdemes egy kis érdekességet olvasni és megtudni arról amit megeszünk! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése